.product-page-description { box-shadow: none !important; }
top of page

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

1. Bevezetés

Jelen Szállítási Feltételek (továbbiakban: Szabályzat) a Sandback Moto Racing Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webshop szállítási szolgáltatásainak részleteit és feltételeit tartalmazza. A Webshopban történő vásárlással a vásárló (továbbiakban: Vásárló) elfogadja a jelen Szabályzatban foglaltakat.

2. Szállítási módok és költségek

2.1 Szállítási módok: A Szolgáltató az alábbi szállítási módokat kínálja:

A webshopban megrendelt csomagot a GLS Hungary Kft futárszolgálattal juttatjuk el az otthonodba vagy a kért címre a megrendelésedet, de az átvétel helyszínéül GLS CsomagPontot is választhatsz.


Házhozszállítás futárszolgálattal:

A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudod nyomon követi a csomagodat:

Értesítés kiszállításról e-mail : Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak.

A csomag érkezése másnapra várható.

Mai kézbesítés sms és email: Ezt az sms-t és e-mail-t a futárszolgálat küldi Neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen add meg a mobilszámod és az e-mail címed.

Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán. GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között). Csomagszámod után ügyfélszolgálatunkon is érdeklődhetsz: +36 70 650 0005

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagod, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén):

GLS Házhozszállítás:

0–100.000 Ft közötti rendelés, bankkártyás fizetés esetén: 2150 Ft

100.000 Ft feletti rendelés, bankkártyás fizetés esetén: ingyenes

 

GLS Csomagpontokon és csomagautomatánál történő átvétel:

0–100.000 Ft közötti rendelés, bankkártyás fizetés esetén: 1900 Ft

100.000 Ft feletti rendelés, bankkártyás fizetés esetén: ingyenes

 

GLS Csomagponton való átvétel lehetőségeiről a megrendelésed előtt kérjük érdklődj az elérhetőségeinken. Sajnos a csomagok mérete nem minden esetben teszi lehetővé az automatába való kézbesítést.

 

MPL házhozszállítás esetén: 2490Ft + 5000 Ft eseti díj

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek és ÁFA-val terheltek!
 

3. Szállítási idő

3.1 Szállítási határidők A Szolgáltató a megrendeléseket a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül feldolgozza és átadja a futárszolgálatnak. A szállítási idő a következőképpen alakul:

Hazai szállítás: 1-3 munkanap

Nemzetközi szállítás: 3-5 munkanap

3.2 Szállítási idő eltérések: A szállítási idő eltérhet a nem várt körülmények, például ünnepek, logisztikai problémák vagy vis maior események miatt. A Szolgáltató igyekszik minden esetben tájékoztatni a Vásárlót a szállítási idő változásáról.

4. Szállítási cím

4.1 Pontos cím megadása: A Vásárló köteles a pontos és teljes szállítási címet megadni a rendelés leadásakor. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibás vagy hiányos cím miatt bekövetkező késedelmekért vagy hibákért.

4.2 Szállítási cím módosítása: A rendelés leadása után a szállítási cím módosítása csak a rendelés feldolgozása előtt lehetséges. A Vásárló a szállítási cím módosítását a [kapcsolattartó email/telefonszám] elérhetőségen kérheti.

5. Átvétel

5.1 Kézbesítés: A futárszolgálat a megadott szállítási címen kézbesíti a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy, és újabb kézbesítési kísérlet történik.

5.2 Átvétel csomagponton: A csomagpontokra kért rendelések esetén a Vásárló értesítést kap a csomag megérkezéséről, és a csomagot az értesítést követő napon belül veheti át.

6. Szállítási problémák

6.1 Sérült csomag: A Vásárló köteles a kézbesítéskor ellenőrizni a csomag sértetlenségét. Sérült csomag esetén a Vásárló a futár jelenlétében jegyzőkönyvet köteles felvenni, és azonnal értesíteni a Szolgáltatót.

6.2 Elveszett csomag: Ha a csomag a várható szállítási időn belül nem érkezik meg, a Vásárló köteles értesíteni a Szolgáltatót. A Szolgáltató a futárszolgálattal együttműködve igyekszik felkutatni az elveszett csomagot, és szükség esetén újraküldeni a rendelést.

7. Nemzetközi szállítás

7.1 Vám és adók

Nemzetközi szállítás esetén a vámok és adók a Vásárlót terhelik. A Vásárló felelőssége a vámeljárás lebonyolítása és az esetlegesen felmerülő díjak megfizetése.

8. Kapcsolat

A Vásárlók a szállítással kapcsolatos kérdéseiket, problémáikat az alábbi elérhetőségeken tehetik fel: info@sandback.hu

bottom of page